بهترین و جدیدترین روش های جوانسازی پوست

جدیدترین-روش-جوانسازی-پوست

جدیدترین-روش-جوانسازی-پوست


 

ظاهر جوان و علاقه به جوان ماندن در بین نسل انسان‌، قدمتی دیرینه دارد. بشر همواره به دنبال جاودانه و جوان بودن بوده و هست. پوست پوششی بر اعضای بدن انسان است که بیشتر از سایز اجزا، جوانی یا پیری فرد را به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل همیشه افراد به دنبال راهی برای جوانی هستند. امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی، روش‌های مختلفی جهت جوانسازی پوست وجود دارد؛ روش‌هایی مانند لیزر، بوتاکس، ژل، تکنیک‌های جراحی و… با ما همراه باشید.

 

جوانسازی پوست چیست؟

 

وقتی سن افراد بالا می‌رود اجزای تشکیل دهنده پوست کم کم تخریب می شوند. پروتئین کلاژن و الاستین که در زیبای پوست بسیار تاثیر گذارند از جمله این اجزا هستند. همچنین سیگار کشیدن، ورزش نکردن،‌ آلودگی هوا، اشعه‌های مضر آفتاب، تغذیه نامناسب و بالا رفتن سن فرد باعث پیر شدن پوست می شود، این موارد باعث ایجاد چین و چروک، کاهش حجم و از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست افراد شده و آنها با دیدن این نشانه ها، به فکر جوان سازی پوستشان می افتند.

 

جدیدترین-روش-جوانسازی-پوست
جدیدترین-روش-جوانسازی-پوست

 

جوانسازی پوست صورت

 

 

در جوانسازی پوست صورت، روش های تهاجمی، کم تهاجمی و غیر تهاجمی به کار برده می شوند. روش های تهاجمی مثل جراحی‌ها پلاستیک و کشیدن پوست، روش های کم تهاجمی مانند هایفوتراپی، اندولیفت و تزریق ژل‌ ، تزریق چربی و تزریق بوتاکس و روش های غیر تهاجمی مانند مراقبتهای کلی از پوست مثل کرم های ضدچروک، روتین پوستی و….

 

جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال co۲

 

لیزر فراکشنال co2 با بهبود بافت و رنگ پوست به کمک دی اکسید کربن باعث می‌شود تا خطوط و چین و چروک پوست انسان از بین برود. لیزر دی اکسید کربن با برداشتن ضایعات پوستی و عمقی پوست، به افراد پوستی شفاف و عاری از هر گونه خال و لک و چین و چروک را هدیه خواهد داد. گفتنی است که لیزر درمانی جزو موثرترین روش های کلینیکی جوانسازی پوست است.

جوانسازی پوست با تزریق ژل

 

تزریق ژل، تزریق بوتاکس و چربی، یکی از راه های جوانسازی، حذف چین و چروک ها و پر شدن صورت می باشد و بسیاری از افراد برای جوانسازی پوست خود از آن استفاده می‌کنند‌. این روش یک درمان موثر برای حذف اثرات پیری از روی پوست است که با تزریق ژل و بوتاکس یا چربی، به نواحی مورد نظر، صورت خواهد پذیرفت.

 

دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان رشت ، دارای بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی  است که علاوه بر انجام تزریقات جهت جوانسازی پوست نواحی مختلف بدن، اقدام به آموزش این کار در شهر رشت و استان گیلان و اعطای مدرک معتبر نموده است، تا علاقه‌مندان این حیطه بتوانند به راحتی زیر نظر ایشان آموزش دیده و مهارت تزریق را کسب کنند. برایثبت نام در دوره ها با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

 

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

 

در جوانسازی با میکرونیدلینگ توسط دستگاهی به نام درمارولر که از سوزن های کوچک تشکیل شده استفاده می‌کنند و آن را با مقدار فشار مشخص بر روی پوست صورت کشیده و این فشار، سوراخ های کوچکی را بر روی پوست ایجاد می‌کند و جایی را برای وارد شدن سلولهای مغذی باز می کند. این عمل در نتیجه به رفع چین و چروک ها، جای جوش و آکنه و لکه، و در نتیجه شفاف سازی پوست خواهد انجامید.

 

حرف آخر

 

در انجام روشهای جوانسازی پوست مخصوص نواحی صورت حتما دقت داشته باشید که برای انجام این دسته از کارها، حتماً باید به پزشک متخصص مراجعه نمود تا نتیجه دلخواه حاصل شود. انجام کارهای تهاجمی پوست اگر زیر نظر افراد غیر متخصص انجام گیرد می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را برای افراد داشته باشد.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *