پلاژن تراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

کلاژن-تراپی-چیست

کلاژن-تراپی-چیست


کلاژن تراپی چیست؟

 

کلاژن تراپی همان طور که از نامش پیداست برای کلاژن سازی مرده پوست استفاده می شود که امروزه کاربردهای دیگری نیز دارد. برای انجام کلاژن تراپی از دستگاه پلاژ استفاده می شود که قابلیت های فراوانی برای پوست شما دارد.

معرفی دستگاه پلاژ  

یکی از دستگاههای پرکاربرد که از تکنیک کربوکسی تراپی استفاده می کند و در حیطه مراقبت از پوست پرطرفدار می باشد، دستگاه پلاژ می باشد.

مشخصات دستگاه پلاژن تراپی


دستگاه پلاژ دارای دو نوع با دو هندپیس و سه هندپیس می باشد.

  • هندپیس اول برای کلاژن سازی پوست است که بر روی دستگاه با نام oxigeno نوشته شده است.
  • هندپیس دوم ultrasonic می باشد که از امواج اولتراسونی برای جذب مواد استفاده می کند.
  • هندپیس سوم threepolar می باشد که برای جوانسازی پوست استفاده می شود و از امواج RF کمک می گیرد و در شدت های کم، متوسط و زیاد برای پوست های مختلف استفاده شود.
دستگاه-کلاژن-تراپی

کاربرد کلاژن تراپی چیست؟

 

مهم ترین کاربرد این دستگاه همان هندپیس oxygeno یاکلاژن سازی می باشد. این هندپیس دارای یک سری، کپسول و ژل مخصوص دارد. زمانی که کپسول بر روی سری هندپیس قرار می گیرد و ژل را روی پوست بیمار قرار می دهید، تماس کپسول با ژل باعث ایجاد گاز دی اکسید کربن می شود. افزایش گاز دی اکسید کربن بر روی سطح پوست باعث خونرسانی و اکسیژن رسانی به سطح پوست می شود، در نتیجه منجر به افزایش گردش خون، جوانسازی پوست، رفع اسکار آکنه و تیرگی های پوست می شود.

این دستگاه در صنعت کازمتیک طرفداران بسیاری دارد و برای موارد مختلف زیبایی و درمانی از آن استفاده کنید.

در روی دستگاه سه گزینه neo rewie, neo gritr و neo massage وجود دارد که دو گزینه اول از دو کیت مخصوص آن گرفته شده و برای روشن سازی پوست و جوانسازی پوست های حساس می باشد. neo massage هم با ایجاد لرزش و ویبره ای که روی سطح پوست ایجاد می کند، سطح پوست فرد تحت درمان را ماساژ می دهد.

کلاژن تراپی برای چه افرادی مناسب است؟

 

این دستگاه برای افرادی که موارد ذیل را دارند انتخاب بسیار خوبی است :

  • تیرگی و خستگی در پوست دارند
  • دارای لک های پوستی هستند
  • اکسیژن رسانی به سطح پوستشان زیاد است
  • نیاز به سم زدایی دارند.
کلاژن-تراپی-رشت
به این مقاله چند ستاره می دهید؟
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *