بهترین متخصص زنان رشت

بهترین متخصص زنان رشت

 

مقدمه

به عنوان یک زن ، اگر در زندگی نسبت به شادی ، سلامتی و انتخاب خود احساس مسئولیت می کنید ، پس باید از خود نیز به خوبی مراقبت کنید.

مراجعه به بهترین متخصص زنان یکی از اولین اقداماتی است که می توانید در جهت مراقبت از خود انجام دهید. از دوره های نامنظم قاعدگی ، دوران پر تنش بارداری تا گذراندن دوره یائسگی ، یک متخصص زنان خوب می تواند در این زمینه به شما کمک کند .
زنان و زایمان یک رشته تخصصی است که تمام مشکلات بهداشتی یک زن را پوشش می دهد. متخصص زنان به مشکلات بیمار توجه کامل می کند.
حتی کوچکترین جزئیات نیز مورد بررسی و کاوش قرار می گیرند. اشتیاق صادقانه برای تحقیق دقیق درمورد بیماران تا حد زیادی یکی از بهترین ویژگی های یک متخصص زنان خوب است.

بهترین متخصص زنان

 

برای داشتن بهترین درمان ممکن ، باید یک انتخاب هوشمندانه از یک پزشک متخصص زنان و زایمان داشته باشید. او باید معتبر باشد و از تمام خصوصیات خوب یک متخصص زنان و زایمان برخوردار باشد.

برای کمک به شما در انتخاب بهتر ، برخی از بهترین ویژگی های یک پزشک متخصص زنان و زایمان در ذیل اشاره شده :

حرفه ای و معتبر

متخصص زنان و زایمان که با او قرار ملاقات دارید باید در یک دانشگاه پزشکی معتبر تحصیل کرده باشد .

قابل دسترس بودن

یک متخصص باید براساس احوالات بیماران همیشه در دسترس باشد ممکن است همیشه نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید شما میتوانید از طریق فضای مجازی نیز با پزشک خود در ارتباط بود و از مشاوره ایشان استفاده نمائید. یک متخصص زنان و زایمان همیشه وقت پیدا می کند تا در هر مورد فوری که نیاز به معاینه فوری دارد ، رسیدگی های لازم را انجام دهد .

مهربان

یک متخصص زنان و زایمان مهربان و خوش اخلاق بوده ، طبیعت دلسوزانه پزشک می تواند در برقراری ارتباط خوب با بیماران کمک کند. اگرچه پزشک از گوش دادن به صحبت های صدها زن در مورد علائم خود خسته شده است ، اما او همیشه با دلسوزی و صبر رفتار خواهد کرد.

احترام و درک

هرگز دو نفر نمی توانند شبیه هم باشند. به همین دلیل، یک متخصص زنان با تجربه ممکن است دریابد که هر بیمار منحصر به فرد است. در حالی که برخی ممکن است در مورد مسائل مربوط به زنان خود ، به راحتی با پزشک صحبت کرده ، و بعضی از بیماران ممکن است مردد و خجالتی باشند.

دوستانه و محکم

متخصصان زنان نسبتاً دوستانه عمل می کنند تا بیمارانشان احساس راحتی کنند و به آنها اعتماد کنند. با این وجود طبیعت دوستانه در بررسی های آنها اختلال ایجاد نمی کند.

رفتار آرام

یک پزشک باید رفتاری آرام داشته باشد تا بیمارانشان آشفته نشوند .

حتی اگر نتایج تشخیصی جدی باشد یا مشکل پیچیده باشد ، متخصصان زنان با نگرشی آرام و مسالمت آمیز با بیماران و نزدیکان آنها روبرو می شوند.

جراح و متخصص زنان،زایمان،نازایی و زیبایی
دکتر نفیسه مویدنیا
اگر شما هم تمایل دارید از تخصص و مهارت خانم دکتر نفیسه مویدنیا جراح و متخصص زنان و زایمان بهره مند شوید .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره تلفن  01332135933  و 09910535869 تماس حاصل فرمائید .

 

دکتر نفیسه مویدنیا جراح و متخصص بیماریهای زنان، زایمان ، نازایی و زیبایی ، دارای بورد تخصصی زنان و زایمان وانجام جراحی لاپاروسکوپیک و جراحی های ترمیمی و زیبایی زنان می باشند.
ایشان در حال حاضر در بیمارستانهای  قایم ، فامیلی ، پارس ، ولیعصر شهر رشت و همچنین مطب خصوصی واقع در رشت – چهارراه گلسار – روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار – بن بست حق شناس – ساختمان پزشکان ابان – طبقه 5 – واحد 12 به مشاوره ، درمان و انجام جراحی های تخصصی زنان و زایمان مشغول به کار می باشد.

 

 

 

 

دکتر مویدنیا،بارداری،تنبلی تخمدان،حاملگی ، PRP بارداری

https://goo.gl/maps/jhR9nSoZRjGrtWcq6

ویژگی های پزشک خوب

مطالب مرتبط
15 پاسخ
  1. سلام خانم دکتر میخواستم از شما بایت سزارین عالی که برام انجام‌دادید تشکر کنم?❤

  2. ببخشید لطفا این سوالم رو پاسخ بدید من فییردم رحم دارم‌و به خیلی از دکترا مراجعه کردم‌و متاسفامه نتونستم بعد چندسال باردار بشم ایا میتونم‌به شما مراجعه کنم تا کمک کنید نتیجه بگیرم چون شنید شما درمان های خاصی انجام‌میدید و اکثر مریضاتون جواب مثبت گرفتن…خواهشا جواب بدید

  3. سلام من‌زگیل تناسلی دارم‌?چطور نوبت بگیرم برای درمان‌ به شما مراجعه کنم؟

  4. سلام‌خانوم‌دکتر عزیز،واقعا کار شما حرف نداره مممنون از بابت عمل لابیاپلاستی که برام‌انجام دادید خیلی الان‌حس خوبی دارم.ممنونم

  5. خانم دکتر من برای اقدام پیش بارداری تحت نظر خانم دکتر صدری بودم ولی مطبش متاسفانه خیلی شلوغه و وقت نداره علاوه بر اون متاسفانه منشی های مطبش از درک واخلاق کاملا به دورن …می خوام دکترمو عوض کنم

  6. سلام
    خانم دکتر فرهیخته
    شما متولد چه سالی هستید
    ودر کدام دانشگاه تخصص گرفتید؟
    با تشکر

  7. سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم بیمارستان گیل گلسار هم برای زایمان میرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *