لابیاپلاستی-با-لیزر

لابیاپلاستی با لیزر و بدون جراحی در رشت

دلایل انجام لابیا پلاستی با لیزر (در رشت)

با گذشت زمان و افزایش سن در زنان، زایمان های طبیعی متعدد و یا عوامل ژنتیکی، قسمت لابیا فرم اولیه ی خود را از دست داده و شکلی نازیبا را به خود می گیرد. در این زمان پزشک اقدام به برش بخش های اضافه ی لابیا کرده و فرم آن را اصلاح می‌کند. لابیاپلاستی، جراحی زیبایی واژن بدون عارضه است و دوره ی نقاهت آن بسته به نوع جراحی متفاوت می باشد، که معمولاً لابیاپلاستی با لیزر، دوره نقاهت بسیار کمتری را دارد.

پادکست دکتر نفیسه مویدنیا بهترین دکتر لابیاپلاستی راجع به عمل لابیاپلاستی

بهترین روش انجام لابیاپلاستی

  1. روش ریشه‌ای: این روش درمانی شامل برش و اصلاح لبها با برداشتن بخشی از بافت بیش از حد است. این روش معمولا برای کاهش اندازه لبها مناسب است و ممکن است برای بهبود توازن و تقارن لبها نیز استفاده شود.
  2. روش لیزر: درمان لابیاپلاستی با استفاده از لیزر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیزر می‌تواند به طور دقیق بافت را تغییر دهد و لبها را شکل دهد. این روش معمولا برای اصلاح نقاط خاصی از لبها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دکتر نفیسه مویدنیا بعنوان بهترین جراح لابیاپلاستی، لابیاپلاستی با لیزر در رشت را در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته انجام می دهند.

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی از جمله عمل های زیبایی زنان است که در ناحیه ی لابیا مینور یا همان لبه های داخلی واژن، با هدف جوانسازی و زیبایی آن انجام می‌شود. این سری از جراحی ها تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت روابط زناشویی و به دنبال آن، بالا بردن اعتماد به نفس در زنان دارد. علاوه بر اهمیت آن درزیبایی، لابیاپلاستی میتواند مشکلات عملکردی ناحیه واژن را نیز بهبود ببخشد. بسیاری از زنان و دختران جوان به دلیل بزرگی لابیامینور ها در فعالیت های خود دچار احساسی آزاردهنده شده و حتی نمیتوانند ورزش هایی مثل دوچرخه سواری را به راحتی انجام دهند. لابیاپلاستی با لیزر، روشی است تا بدون استفاده از تیغ جراحی، بتوان اندازه لبه های داخلی واژن را تا حد استاندارد کوچک کرد. به طور کلی لابیاپلاستی به دو صورت انجام می گیرد، جراحی و لیزر، که پزشک متخصص با توجه به شرایط بیمار و انتخاب او یکی از این دو روش را انجام می دهد.

لابیاپلاستی با لیزر، یک روش غیرتهاجمی

از شیوه‌های جدید جراحی لابیاپلاستی، انجام آن با لیزر است؛ در این نوع روش ابتدا ناحیه ی تناسلی را بی حس کرده و در نهایت با لیزر اقدام به برش بخش‌های اضافه می‌کنند. جراحی لابیاپلاستی با لیزر بسیار کم درد تر نسبت به لابیاپلاستی با جراحی است و سوزش کمی که بعد از انجام عمل احساس می‌شود را می‌توان به راحتی با استفاده از مسکن هایی که پزشک متخصص تجویز می کند قابل تحمل کرد. لابیاپلاستی با لیزر بدون خونریزی است، زیرا لیزر همزمان با برش و محل مورد نظر، عروق خونی آن را بسته و خونریزی را به حداقل می‌رساند.

بهترین جراح لابیاپلاستی رشت
بهترین جراح لابیاپلاستی رشت

مزایای انجام لابیاپلاستی با لیزر

امروزه تاثیر زیاد لابیاپلاستی بر روی زیبایی واژن آنقدر زیاد بوده که بسیاری از خانم ها درخواست انجام آن را دارند. مواردی که در ادامه آورده ایم، برخی از مزایای انجام لابیاپلاستی با لیزر هستند:


۱_راحتی عمل نسبت به روش جراحی
۲_دوران نقاهت کمتر به نسبت به روش جراحی
۳_قرینه‌ سازی لابیاها
۴_اصلاح فرم لابیا
۵_راحتی در ورزش
۶_رضایت در رابطه ی جنسی
۷_جلوگیری از عفونت ناحیه ی تناسلی ناشی از بزرگی لابیا
۸_انجام جراحی با بی‌ حسی موضعی و…

قبل از  لابیاپلاستی با لیزر چه باید کرد ؟

قبل از عمل، بیمار باید معاینه شود  و آزمایش‌های کامل را انجام دهد. معمولا تست پاپ اسمیر قبل از لابیاپلاستی انجام می شود. نکته مهم دیگر این است که بیمار در زمان عمل نباید هیچ گونه خونریزی داشته باشد.

مراقبت های اساسی قبل از انجام لابیاپلاستی، توسط جراح متخصص زنان به شما ارائه خواهد شد. بعضی از نکات عمومی بوده و در تمامی موارد باید رعایت شود. از جمله این موارد، عدم استعمال دخانیات و الکل برای مدت حداقل دو هفته قبل از عمل است.

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی با لیزر

بعد از عمل لابیاپلاستی تا ۴۸ ساعت بعد، باید در محل جراحی از کمپرس سرد استفاده شود. بهتر است تا ۴۸ ساعت فعالیت جسمی نداشته باشند. تا دو ماه نیز رابطه جنسی اکیدا ممنوع است. برای تسکین درد بعد از لابیاپاستی، پزشک برای شما داروهای مسکن و همچنین برای پیشگیری از از ابتلا به عفونت بعد از لابیاپلاستی داروهای آنتی بیوتیک برای شما تجویز خواهد کرد. حتما در مصرف داروها منظم باشید و تا پایان دوره مصرف، آنها را ادامه دهید.

توضیحات جامع و بیشتر در مورد مراقبت های بعد از لابیاپلاستی توسط جراح به شما ارائه خواهد شد.

آیا لابیاپلاستی با لیزر بازگشت دارد؟

قطعا خیر. در لابیاپلاستی با هر روشی که انجام بپذیرد، اقدام به برش بخش‌های اضافه لابیا میگردد. بعد از برش بخش اضافه، که یک نوع عمل زیبایی محسوب می شود، به هیچ وجه بافت برداشته شده رشد نمی کند و فرم لابیا اصلاح شده باقی خواهد ماند.

لابیاپلاستی با لیزر ، باعث کاهش میل جنسی می شود؟

شایعات فراوانی شنیده می‌شود که لابیاپلاستی سبب کاهش میل جنسی می شود. این مطلب از پایه بی اساس است. جالب است بدانید که لابیاپلاستی نه تنها باعث کاهش میل جنسی نمی شود، بلکه به دلیل رضایتی که شخص از فرم لابیای خود پیدا می‌کند و در نتیجه افزایش اعتماد به نفسش، روابط بهتری را تجربه خواهد کرد. به علاوه ناحیه ی کلیتورال که اعصاب و حس جنسی در آن قسمت واقع شده است، در قسمت بالا قرار دارد و در صورتی که جراحی را نزد پزشک ماهر انجام دهید، به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد.

در چه مواردی باید لابیاپلاستی انجام داد؟

۱_عدم تقارن لابیا
۲_بزرگی بیش از حد لابیا
۳_بوی بد و مشکلات تناسلی بهداشتی
۴_احساس درد در حین رابطه ی جنسی
۵_انحراف جریان ادراری
۶_ناراحتی حین ورزش و

آیا دختران هم میتوانند عمل لابیاپلاستی انجام دهند ؟

بله، دختران نیز می‌توانند از عمل لابیاپلاستی استفاده کنند. برای آن‌هایی که با مشکلاتی مانند طول غیر معمولی یا تغییر شکل بیش از حد لبه‌های بیرونی اعضای تناسلی زنانه خود روبرو هستند، عمل لابیاپلاستی می‌تواند بهبود قابل توجهی به زندگی جنسی خود ببخشد و خود اعتمادی را بهبود بخشند.

در عین حال، یکی از نکات مهم این است که قرار دادن خواست‌های جسمی و احساسی دیگران در مقابل بهبود خودتان، تاثیر منفی بر روی روان و اعتماد به نفس شما خواهد داشت. بنابراین، مهم است قبل از انتخاب عمل لابیاپلاستی، بهبود خودتان و افزایش اعتماد به نفس شما در اولویت باشد. همچنین، مهم است که این عمل توسط یک پزشک مجرب و با استفاده از تجهیزات پزشکی جدید و به روز اجرا شود.

لابیاپلاستی یک روش جراحی تغییر شکل و اصلاح لبهای بزرگ یا کوچک زنان است. این روش معمولا برای افرادی که از شکل ظاهری لبهایشان ناراضی هستند و احساس می‌کنند که لبهایشان بزرگتر یا کوچکتر از طبیعی هستند، توصیه می‌شود.

ممکن است لبها به دلایل ژنتیکی، تغییرات سنی، بارداری، آسیب یا جراحی‌های قبلی تغییر شکل کنند. برخی از مشکلات رایج شامل لبهای بزرگ، لبهای کوچک، نامتقارن بودن لبها، لبهای زیادی کشیده شده یا لبهای ضخیم هستند. لابیاپلاستی می‌تواند این نواحی را تصحیح کند و شکل ظاهری لبه ها را بهبود بخشد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *