فیشیال-پوست-چیست

فیشیال پوست چیست و چطور انجام می شود؟

چرا پاکسازی پوست ضرورت دارد؟

 

پوست هر چهار هفته یکبار کاملا بازسازی می شود و سلول های پوست قدیمی روی صورت باقی می ماند. که با گذشت زمان باعث می شود، پوست کدر شود. بنابراین منافذ باز پوست باعث می شود آلودگی ها را جذب کند و در نهایت باعث ایجاد جوش های سرسیاه در پوست صورت می شود.

پاکسازی پوست برای همه افراد حتی کسایی که پوست های بی عیبی دارند ماهی یکبار تا مدت یک سال توصیه می شود.

عکس-پاکسازی-پوست

علت شلی پوست چیست؟

روند پیری معمولا بعد از سن 35 سالگی شروع می شود که باعث اتفاقاتی در بدن فرد می شود. یکی از بزرگترین اتفاقات تغییر در پوست می باشد. پوست بدن مخصوصا صورت دچار شلی، چین و چروک و در نهایت باعث افتادگی در ناحیه فکی می شود. در روند پیری ابتدا سلول در لایه زیرجلدی می میرد. سپس رشته های کلاژنی نابود می شوند. رشته های الاستین از دست می رود که همین موضوع باعث افتادگی و شلی پوست می شود. چربی های زیر جلدی از دست می رود. تحلیل عضله و از بین رفتن چربی های عمقی زیرعضله و در نهایت تحلیل استخوان را دارید.قبل از اینکه به تحلیل بافت و استخوان برسد شما باید اقدامات پیشگیرانه انجام دهید.

در حالت کلی وقتی پوست بدن بافت چربی را از دست می دهد، دچار پیری و افتادگی می شود. یکی از راههای درمانی در این خصوص، تزریق اسید هیالونیک یا ژل و یا حتی روش سابسیژن می باشد. با استفاده از این روش با تزریق ژل در دو لایه پوستی جایگزین چربی های از دست رفته می شود. این روش که در چند مرحله انجام می شود باعث قوام پوست می شود که از تحلیل بافت های عضلانی و استخوانی جلوگیری می کند.

فیشیال پوست چیست؟

جاذبه زمین باعث شل شدن پوست صورت می شود اما با ماساژ صورت می توان جلوی این روند را بگیرید.

فیشیال پوست صورت در اصل یک روش درمانی چند مرحله ایست که یکی از بهترین راههای مراقبت از پوست صورت می باشد. در این فرآیند پوست صورت پاکسازی، جوانسازی پوست، لایه برداری، تغذیه و آبرسانی می شود و این کار باعث ایجاد چهره ای شفاف تر و جوان تر در فرد می شود. ماساژ مهم ترین فاکتوری است که باید به صورت حرفه ای در آن انجام شود.

مراحل انجام فیشیال صورت

  • در مرحله اول پوست صورت را با شیرپاکن تمیز کنید.
  • در مرحله دوم از تونر استفاده کنید و به همه قسمت های پوست بزنید.
  • در مرحله سوم اسکراپ ضعیفی به پوست بزنید و به صورت دورانی به مدت ده دقیقه روی پوست ماساژ بدهید.
  • پوست را به اسکراپ قوی آغشته کنید و دوباره به حالت دوانی به مدت ده دقیقه صورت را ماساژ دهید.
  • سپس کرم آبرسان را با ماساژ کامل صورت بزنید.
  • در مرحله آخر ماسک طلا را بزنید که کاری مشابه با لیفت صورت انجام می دهد. بعد از 5 دقیقه ماسک را از
 در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان رشت ، دارای بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی  از بهترین و جدیدترین روش ها برای پاکسازی پوست صورت  استفاده می شود. ثبت نام در دوره ها با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *