سفید کردن واژن با لیزر در چند جلسه انجام میشود؟

عکس-سفید-کردن-واژن-با-لیزر

عکس-سفید-کردن-واژن-با-لیزر


سفید کردن واژن امروزه در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی در حیطه پزشکی برخوردار است. این دسته از جراحی‌های پرطرفدار، توسط جراحان زیبایی زنان که از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند. در کلینیک های جراحی پلاستیک و یا کلینیک های زیبایی پزشکی، به بانوان ارائه می گردد. زیبایی اندام تناسلی در کیفیت رابطه جنسی بسیار موثر است . شاید اصلی ترین دلیل انجام روش های گوناگون برای سفید کردن واژن، همین باشد. رفع تیرگی واژن با روش های گوناگونی انجام می شود.  یکی از موثرترین آنها، سفید کردن واژن با لیزر است. از مهمترین ویژگی‌های رفع تیرگی واژن با لیزر، اثر بخشی سریع آن است. زیرا پروسه ی درمانی این روش زیباسازی، نسبت به سایر روش ها بسیار کوتاه تر است و از اثربخشی بالاتری برخوردار است.

علت تیرگی واژن چیست؟

تیرگی واژن در زنان می تواند دلایل متعددی داشته باشد:

1- از متداول ترین این دلایل‌ تغییرات هورمونی است که بعد از بارداری یا با افزایش سن و یا افزایش وزن در بدن فرد ایجاد می شود.

2- همچنین رنگدانه هایی که سبب تیرگی پوست می شوند، با قرار گرفتن در معرض آفتاب، رسیدن به سن بلوغ، بارداری و پیری، در پوست فرد ایجاد می گردد. البته این روند یک ویژگی پوستی طبیعی در انسان ها است و ضرری ندارد و تنها از لحاظ زیبایی ممکن است که ناراحتی و نارضایتی را برای افراد ایجاد کند.

3- از دلایل دیگری که تیرگی را در این ناحیه از بدن زنان ایجاد می کند، اصطحکاک مکرر، چین خوردن پوست یا کشیده شدن لباس روی پوست دستگاه تناسلی می باشد.

اغلب افراد فکر می کنند که با لایه برداری و یا شستشوی بیش از حد، می توانند این ناحیه را روشن کنند. اما رفع تیرگی دائمی ناحیه ی تناسلی تنها با روش‌های درمانی قوی قابل اجرا خواهد بود.

روش های سفید کردن واژن

استفاده از کرم های مختلف، استفاده از داروهای گیاهی، لایه برداری ها، استفاده از اسکراب، صابون های مختلف و … که به عنوان روش های خانگی سفید کردن واژن شناخته شده اند. از گذشته تا امروز در بین خانم‌ها رواج داشته است. این روش ها همانقدر که عوارض کمی دارند. تاثیرگذاری آنها هم کم است و نمی توانند که تا حد زیادی پوست ناحیه تناسلی را روشن کنند. خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی، از روش های موثری در درمان تیرگی ناحیه تناسلی، مانند لیزر واژینال، مورد استفاده قرار می گیرد. که میتوان با آن نواحی مقعد، پرینه، قسمت داخلی و خارجی واژن و… را روشن کرد. با هدف قرار دادن نواحی تیره توسط لیزر‌، رنگ پوست روشن می شود. روشن سازی واژن با لیزر نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و معمولاً حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

عکس-سفید-کردن-واژن-با-لیزر

سفید سازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ

یکی از لیزر هایی که به وسیله آن می‌توان نواحی تناسلی را روشن کرد لیزر مونالیزا تاچ است. این لیزر یکی از بهترین و موثرترین روش های درمان تیرگی واژن میباشد،که عوارض بسیار کمی دارد. معمولاً تیرگی ناحیه تناسلی به دلیل بالا رفتن میزان ملانین زیر لایه اپیدرم در نواحی تناسلی ایجاد می شود. روند کار لیزر مونالیزا تاج به این صورت است که می‌توان با آن بخشهای بیرونی ناحیه تناسلی، تیرگی های ایجاد شده در لبه های کوچک و بزرگ اندام تناسلی و ناحیه پرینه و مقعد را رفع نمود. در حال حاضر استفاده از لیزر جهت روشن کردن و رفع تیرگی واژن در بسیاری از کشورها مرسوم است. در واقع این روش یکی از موثرترین روش ها در میان سایر روش ها می باشد. که علاوه بر رفع تیرگی، پوست را نرم تر می کند و عملا منجر به جوانسازی پوست واژن خواهد شد.

مزایای سفید کردن واژن با لیزر

  1. جوانسازی و شادابی پوست واژن
  2. غیر تهاجمی بودن روش لیزر
  3. اثربخشی بسیار بالا
  4. دریافت نتیجه مطلوب در زمان کوتاه
  5. عدم نیاز به بستری
  6. عدم نیاز به استراحت طولانی مدت
  7. کوتاه بودن زمان درمان
  8. ماندگاری بالا نسبت به سایر روش ها

سفید کردن واژن با لیزر در چند جلسه انجام میشود؟

جالب است بدانید که استفاده از لیزر در رفع تیرگی واژن یا مقعد و کلاً نواحی واژینال‌ مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد. دستگاه لیزر بسته به نیاز افراد قابل تنظیم است. در واقع میزان مناسب هر پوست‌‌، به لبه های داخلی و خارجی ناحیه مقعد و واژن و نواحی اطراف واژن اعمال می شود. جلسات مورد نیاز درمانی برای رفع تیرگی بسته به نوع پوست افراد و میزان تیرگی بدنشان بین یک تا سه جلسه متغیر است. معمولاً پزشکان بین هر جلسه درمانی فاصله مناسب را از ۶ تا ۸ هفته توصیه می کنند. در رفع تیرگی با این روش، لیزر، سلول‌های ملانوسیت را تجزیه کرده و از تولید ملانین جلوگیری می‌کند. بنابراین پوست پس از درمان به وسیله لیزر سفید و صاف میشود.

 در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان رشت، دارای بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی  از بهترین و جدیدترین روش ها برای جوانسازی پوست صورت  استفاده می شود. ثبت نام در دوره ها با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

مراقبت های لازم بعد از سفید کردن واژن با لیزر

یعد از انجام سفید کردن واژن با لیزر باید نکاتی را رعایت کنیم؛ از جمله:

  1. عدم برقراری رابطه جنسی تا حدود ۵ روز
  2. عدم استفاده از لباس‌های تنگ و جایگزینی آنها با شلوارهای راحت و گشاد
  3. حفظ پاکیزگی ناحیه واژینال
  4. پرهیز از ورزش کردن به مدت دو هفته
  5. استفاده از پماد هایی که توسط پزشک تجویز شده برای جلوگیری از سوزش ناحیه لیزر شده
  6. خشک کردن ناحیه ی واژینال بعد از هر مرتبه شستن

حرف آخر

ناحیه واژینال در خانم ها یکی از نواحی بسیار حساس می باشد که بانوان برای بهبود کیفیت رابطه زناشویی خود اقدام به روشن سازی آن با لیزر می کنند. درست است که استفاده از لیزر روشی راحت به نظر می‌رسد، اما با توجه به حساسیت این ناحیه انتخاب پزشکی مناسب، از اهمیت بسیار بالایی برای رسیدن به نتیجه مطلوب برخوردار است؛ متخصصان زنان و زایمان و نیز جراحان زیبایی زنان، که دارای تجربه و مهارت کافی برای روشن سازی واژن هستند، از بهترین گزینه ها جهت انجام این عمل زیبایی می باشند.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *