جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی دستگاه تناسلی زنان، سریعترین رشد فوق تخصصی است که برای افزایش زیبایی ظاهر ناحیه فرج/واژن انجام می شود. این عمل شامل ترمیم واژن برای تقویت یا بازگرداندن عملکرد جنسی بوده که به دلیل زایمان یا پیری تخریب شده است. این عمل توسط متخصص زنان و جراحان پلاستیک انجام می شود. تخصص زنان و زایمان یک نیاز پزشکی نیست. تحقیقات نشان داده است که ظاهر دستگاه تناسلی زن بر اعتماد به نفس او تأثیر می گذارد.

 

پنج روش اصلی جراحی زیبایی زنان

 

  1. هایمنوپلاستی: یک عمل جراحی برای بازسازی پرده بکارت که ممکن است در اثر دوچرخه سواری، اسب سواری یا اولین مقاربت از دست رفته باشد.
  2. واژینوپلاستی: عمل سفت شدن واژن یا جوانسازی واژن، برای افزایش رضایت جنسی.
  3. لابیاپلاستی: ظاهر لابیای داخلی پرینه را بهبود می بخشد و اندازه لابیای واژن را کاهش می دهد.
  4. هودکتومی یا برداشتن کلیتورال: برداشتن بافتی که به طور معمول کلیتوریس را می پوشاند.
  5. مونس پلاستی: اصلاح چرمی شکمی قرار گرفته بر روی ناحیه تناسلی و برجستگی و بزرگی بالای ناحیه تناسلی.

این روش ها شامل جراحی های جزئی هستند که در آنها اسکار معمولاً نامحسوس است. اما ممکن است مقداری کبودی، درد و تورم داشته باشد.

 

جراحی زیبایی زنان با لیزر

 

لیزر به تازگی برای جوانسازی واژن معرفی شده است. لیزرها در درمان پوست و زیبایی از کاربردهای وسیعی برخوردار بوده اند. در حال حاضر از لیزرهای زنان برای کاندیلوما، دیسپلازی گردن رحم، سفت شدن واژن، اصلاح لابیا، لیپوساکشن پوبیس، رفع تیرگی واژن با لیزر و رفع موهای زائد استفاده می شود. اما ایمنی و اثربخشی دستگاههای مبتنی بر لیزر برای درمان چنین مشکلاتی هنوز ثابت نشده است.

در جراحی زیبایی زنان در مورد احتمال آسیب ناشی از زخم، تغییر احساس یا عوارض محتمل عدم توافق وجود دارد. همراه با ادعاهای غیراخلاقی یا دروغین. زنان باید در مورد فقدان داده های موثر در مورد این روش ها و عوارض احتمالی آنها، از جمله عفونت، تغییر احساس، دیسپارونیا، چسبندگی و ایجاد اسکار، آگاه باشند.

بنابراین، زنانی که از روشهای جراحی زیبایی زنان استفاده می کنند، باید مراقب باشند! اطمینان حاصل کنید که متخصص زنان و زایمانی که به او مراجعه می کنید یک جراح باتجربه است.

 

انجام کلیه جراحی های زیبایی زنان توسط خانم دکتر مویدنیا

 

جراحی زیبایی دستگاه تناسلی زنان در سالهای اخیر توجه رسانه ها و عموم مردم را برانگیخته است. افزایش چشمگیر تعداد کلینیک های جراحی زیبایی، همراه با افزایش آگاهی، دسترسی و قیمت مناسب، این حوزه از جراحی زنان را نیز به موضوعی محبوب برای منتقدان تبدیل کرده است. علاقه رسانه ای فوق العاده، زنان را تشویق کرده است تا به دنبال حل مشکل خود باشند. بازاریابی تهاجمی، تقاضا برای این روش ها را افزایش داده و آنها را قادر ساخته علیرغم کمبود شواهد شکوفا شوند. جراحی های زیبایی به طور کلی 31 درصد افزایش یافته است. در غیاب آزمایشات تصادفی، کنترل شده و تحقیقات قوی، مسئولیت چنین جراحی هایی بر عهده جراحانی است که این روش ها را انجام می دهند.

ما در این مرکز، شما را در راستای داشتن یک زندگی بهتر و زیباتر یاری می کنیم. کلیه جراحی های زیبایی روی واژن (شامل لابیاپلاستی، تنگ کردن واژن، پرینورافی و روشن سازی واژن) توسط خانم دکتر مویدنیا بهترین جراح زیبایی زنان رشت انجام می شود.

  • لابیاپلاستی (جراحی زیبایی واژن)
  • درمان افتادگی رحم
  • روشن سازی واژن
  • روشن سازی و رفع تیرگی واژن
  • عمل پرینورافی (تنگ کردن واژن)
  • ترمیم بلندی کلیتوریس
  • واژینوپلاستی
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *