تنگ کردن واژن بدون جراحی

با بالا رفتن سن، شلی یا گشاد شدن واژن برای بیشتر خانمها اتفاق میفتد. علت گشادی واژن مربوط به زایمان طبیعی، افزایش سن و یائسگی است. گشادی واژن باعث کاهش لذت جنسی و در نتیجه بی میلی جنسی در خانمها می شود. این موضوع، مشکلاتی را در روابط زوجین ایجاد می کند و بر صمیمت آنها تاثیر منفی دارد. به همین دلیل خانمها به دنبال راههایی برای تنگی واژن خود هستند. خوشبختانه این مشکل درمان دارد. ما در این مقاله می خواهیم به راههای درمان گشادی واژن بدون عمل جراحی اشاره کنیم…

تنگ کردن واژن بدون جراحی

راههای تنگ کردن واژن بدون جراحی

برای درمان گشادی واژن می توان از روشهای جراحی و غیرجراحی استفاده کرد. روشهای جراحی معمولا به مراقبت بعد از عمل نیاز دارند و تهاجمی هستند. به همین دلیل بسیاری از خانمها ترجیح می دهند از روشهای غیر تهاجمی یا کمتر تهاجمی برای درمان گشادی واژن خود استفاده کنند. شما بدون انجام عمل جراحی می توانید از یکی از روشهای زیر برای عمل تنگ کردن واژن استفاده کنید.

 

تنگ کردن واژن با نخ 

عمل تنگی واژن با نخ یکی از راه‌های درمان گشادی واژن بدون جراحی است. عمل تنگی واژن با نخ‌های لیفت کننده صورت می گیرد. با استفاده از این روش غیرتهاجمی، پزشک دهانه واژن را به کمک نخ‌های لیفت به سمت بالا می کشد. البته باید توجه داشته باشید که تنگ کردن واژن با نخ شاید برای شما مناسب نباشد. برای انتخاب بهترین روش تنگ کردن واژن نیاز است حتما معاینه شوید. ماندگاری درمان با این روش نسبتا خوب است. از مزایای لیفت واژن با نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • بدون نیاز به بی هوشی، انجام می شود.
  • همزمان با تنگ کردن موجب بهبود فرم واژن می شود.
  • در مطب قابل انجام است و نیازی به مراقبت بعد از عمل خاصی ندارد.
  • مدت زمان تنگ کردن واژن با استفاده از این روش بسیار کوتاهتر از روش جراحی است. 

 

تنگ کردن واژن با تزریق فیلر

تزریق فیلر یا ژل به قسمتهای درونی کانال واژن یکی از راههای تنگی واژن بدون جراحی است. این روش به پروتز واژن نیز معروف است. تزریق ژل با یکی از انواع مواد پر کننده زیر انجام شود:

 

  • تزریق مواد موقتی
  • تزریق مواد نیمه موقتی
  • تزریق مواد دائمی

 

تزریق ژل به واژن با محکم کردن کانال واژن باعث تنگ شدن واژن می شود. از مزایای تزریق فیلر به واژن از هر نوعی که باشد، این است که:

 

  • عمل تنگ کردن واژن با تزریق ژل ماندگاری خوبی دارد.
  • بدون درد و خونریزی انجام می شود.
  • باعث جوانسازی واژن می شود.

سخن پایانی

به دلیل زایمان طبیعی، یائسگی و افزایش سن، خانمهای زیادی دچار گشادی واژن می شوند. این حالت به کاهش میل جنسی، رسیدن به ارگاسم و لذت جنسی خانمها می شود. به همین دلیل نیز امروز در ایران زنان زیادی به دنبال راههای تنگی واژن هستند تا روابط جنسی خود را بهبود دهند. تنگ کردن واژن به روشهای جراحی و غیر جراحی انجام می شود. روشهای غیرجراحی تنگی واژن عبارتند از: تنگ کردن واژن با نخ، تزریق ژل و چربی به واژن که در این مقاله به آنها پرداختیم.

اگر شما هم‌نیاز به تنگ کردن واژن دارید میتوانید از تخصص دکتر نفیسه مویدنیا جراح و متخصص زنان و زیبایی استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن مطب ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *