روشن سازی واژن با PRP

امروزه از دست دادن میل جنسی و یا بی اختیاری ادرار روزانه میلیون ها زن را دچار مشکل کرده است. فارغ از سن زن ، این اختلالات زندگی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. بسیاری از عوامل در اختلالات تحریک جنسی زن دخیل هستند و تغییرات هورمونی ، جسمی و روانی در آنها دیده میشود . کاهش سطح تستوسترون و استروژن ، خشکی واژن ، شرایط مزمن سلامتی و استرس عامل اصلی آن هستند.

PRP واژن

پلاسمای غنی از پلاکت یا PRP ، ماده ای است که در هنگام تزریق باعث جوانسازی بافت واژن می شود. پلاسما یکی از اجزای خون شماست که شامل “فاکتورها” یا پروتئین های خاصی است که به لخته شدن خون کمک می کند. همچنین حاوی پروتئین هایی است که از رشد سلول پشتیبانی می کنند. محققان با جداسازی پلاسما از خون و تمرکز بر آن ، PRP تولید کرده اند.

تزریق PRP بافت های آسیب دیده بدن شما را برای رشد سلول های جدید و سالم تحریک می کند و باعث بهبودی می شود. از آنجا که فاکتورهای رشد بافت در تزریق ،  موثر تر هستند . محققان فکر می کنند که بافت های بدن ممکن است بعد از تزریق PRP سریعتر بهبود یابند.

اهداف تزریق PRP چیست؟

می تواند به روش های مختلف استعمال شود .از آنجا که تزریق PRP به منظور بهبود است ، ممکن است تفاوت را بعد از دریافت آمپول به سرعت مشاهده نکنید. با این حال ، در طی چند هفته یا چند ماه ، ممکن است مشاهده شود که این منطقه با سرعت بیشتری بهبود می یابد .

روش PRP واژن چیست؟

PRP واژن شامل تزریق به دیواره فوقانی واژن و کلیتوریس است که باعث تکثیر سلول های بنیادی و رشد بافت “جوان تر” می شود. فاکتورهای رشد آزاد شده از PRP فعال ، باعث تولید کلاژن و الاستین در داخل واژن و اطراف کلیتور می شود و به دلیل ضخیم شدن بافت باعث انبساط آن می شود ، که منجر به تحریک راحت تر ، تقویت جنسی و بهبود آبرسانی واژن می شود.

PRP واژن برای چه کسانی توصیه می شود؟

برای هر زنی که به دنبال تقویت جنسی است ، به خصوص اگر کم میلی و خشکی واژن یا بی اختیاری ادرار وجود داشته باشد توصیه می شود .

چه مدت طول می کشد؟

کل مراحل از خونگیری تا فرآوری و تزریق مجدد به محل درمان تقریباً یک ساعت طول می کشد. این درمان دردناک نیست زیرا از آرام بخش های سبک یا بی حس کننده ها استفاده می شود تا در حین عمل درد یا ناراحتی احساس نشود ،

اگر شما هم تمایل به روشن سازی واژن با PRPدارید می توانید از تخصص و مهارت خانم دکتر نفیسه مویدنیا جراح و متخصص زنان بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره 01332135933 تماس حاصل فرمائید.

شما می توانید در لینک زیر آدرس دقیق مطب دکتر نفیسه مویدنیا را ملاحظه نمایید.

https://goo.gl/maps/jhR9nSoZRjGrtWcq6

مقاله مرتبط: کربوکسی تراپی

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *