تزریق چربی به واژن توسط بهترین متخصص زیبایی

تزریق چربی به واژن

با گذر عمر زنان، تغییرات هورمونی که با افزایش سن یا حاملگی رخ می دهد که می تواند باعث کشیدگی لابیامینور شود. لابیاماژور نیز می تواند کشیده شود. همچنین با کاهش هورمون ها پس از زایمان یا به دلیل افزایش سن، آتروفی کرده و کوچک شود. با افزایش سن، بدن چربی زیر جلدی (چربی که مستقیماً در زیر پوست قرار دارد) را از دست می دهد. پوست نازک تر و شکننده تر می شود. اینجاست که تزریق چربی به واژن اهمیت پیدا می کند.

لابیاماژور (لبهای بزرگتر خارجی واژن) عمدتا از پوست و چربی زیر جلدی ساخته شده است. لابیاماژور خانم ها با افزایش سن در اثر تغییرات هورمونی و از بین رفتن چربی زیر جلدی، کوچک می شود. در یک زن جوان، لبیاماژور پر و چاق یا به اصطلاح تپل بوده، اما در زنان مسن، لاغر و کوچک است. همچنین، به دلیل کاهش حجم، اغلب کمی افت می کند.

درست مانند صورت یا دست ها، یکی از ساده ترین راه ها برای بازگرداندن ظاهر جوانتر به لابیاماژور، تزریق چربی در زیر پوست است که با افزایش سن از بین رفته است. چربی را می توان از یک ناحیه مانند پهلوها یا قسمت داخلی ران برداشت کرده و به واژن تزریق کرد. با افزودن حجم لابیا، آنها اغلب بلند می شوند و پرتر و جوانتر به نظر می رسند. این روش تنها حدود یک ساعت به طول می انجامد و می تواند با سایر روش ها از جمله بزرگ کردن سینه یا عمل لابیاپلاستی ترکیب شود.

چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق چربی به لابیاماژور هستند

مانند همه جراحی های زیبایی، بهترین کاندیداها برای تزریق چربی به واژن، زنان غیر سیگاری با وزن ایده آل هستند. علاوه بر این، زنانی که علاقمند به این عمل هستند باید ذخیره کافی چربی برای برداشت با لیپوساکشن در اختیار داشته باشند. میزان چربی مورد نیاز برای تزریق چربی به لابیا بسته به نتیجه مورد نظر متفاوت است.

چه کسی کاندید مناسبی برای تزریق چربی به واژن نیستند

زنانی که به تازگی زایمان کرده اند، افرادی که در حال کاهش وزن قابل توجهی هستند یا مشکلات پزشکی کنترل نشده دارند کاندیدای ایده آلی برای تزریق چربی به لابیا نیستند. علاوه بر این، کسانی که قصد دارند جوانسازی لابیاماژور را با تزریق چربی انجام دهند، باید چربی اضافی کافی برای برداشت بدون ایجاد تغییر شکل یا نتیجه غیرجذاب در حین لیپوساکشن داشته باشند. برای زنانی که چربی کافی برای تزریق ندارند، پرکننده های پوستی نیز می توانند گزینه ای برای جوانسازی واژن باشند. کلینیک تزریق چربی دکتر مویدنیا در رشت به صورت حضوری یا از طریق مجازی، در مورد همه گزینه های جوانسازی لابیاماژور به شما مشاوره رایگان می دهد.

تزریق چربی به واژن چه مزایایی دارد

  • ایجاد ظاهری طبیعی و نرم تر
  • روش کاملا طبیعی و با استفاده از چربی بدن خود فرد
  • عدم نیاز به بستری شدن
  • روش حداقل تهاجمی
  • حداقل زمان خرابی و فرایند بازیابی
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • تمایل به دوام طولانی مدت
  • افزایش اعتماد به نفس

عوارض تزریق چربی به واژن

مانند تمام روش های تزریق چربی، تمام چربی های منتقل شده به لابیاماژور موثر واقع نمی شوند. به دلیل این عدم قطعیت، برخی از بیماران که در پی نتیجه نهایی کامل تری هستند ممکن است دور دوم لیپوساکشن و تزریق چربی به لابیاماژور را در نظر بگیرند تا به نتیجه دلخواه برسند. علاوه بر این، ممکن است پس از لیپوساکشن با انتقال چربی به لابیاماژور، عدم تقارن، حجم اضافی یا نقص های محل اهدا کننده چربی وجود داشته باشد. دکتر مویدنیا یک کمال گرا است که با بیماران خود مانند خانواده اش رفتار می کند. او تمام اقدامات احتیاطی را انجام می دهد و همیشه برای رسیدن به نتیجه مطمئن، طبیعی و زیبا فراتر می رود.

مراقبت های پس از عمل

  • بیماران در حین عمل تزریق چربی کاملاً بیدار هستند، می توانند در روز عمل با ماشین به مطب بروند و از آن خارج شوند، همان روز به خانه بروند و ممکن است درد کمی داشته باشند. در صورت وجود درد و التهاب استفاده از کمپرس یخ توصیه می شود.
  • اکثر بیماران در صورت مصرف داروهای ضد درد می توانند پس از یک تا دو روز به سر کار بازگردند.
  • مانند سایر جراحی های دستگاه تناسلی خارجی، بیماران باید بعد از تزریق چربی به واژن به مدت شش هفته از انجام تمرینات سنگین، مقاربت واژینال، استفاده از تامپون و نشستن در آب خودداری کنند.
  • بسته به محل برداشت چربی و میزان چربی برداشت شده، اجتناب از پوشیدن لباس های تنگ در محل لیپوساکشن به مدت شش هفته پس از جراحی توصیه می شود.

اسکارهای جوانسازی لابیاماژور

هنگامی که فقط لیپوساکشن با انتقال چربی لابیاماژور انجام می شود، زخمهای تقریباً نامحسوسی به وجود می آید. در حین عمل جراحی، از لوله های کوچک برای جمع آوری و انتقال چربی به لابیا استفاده می شود. این زخم های سوراخ شده اغلب آنقدر کوچک هستند که به سختی قابل مشاهده بوده یا با یک بخیه بسته می شوند. علاوه بر این، پزشک متخصص سعی می کند تمام زخم ها را در مخفی ترین و نامحسوس ترین مکان ممکن ایجاد کند. در صورتی که عمل لابیاپلاستی همراه با تزریق چربی به لابیاماژور انجام شود، یک زخم خطی اضافی در امتداد سطح داخلی لابیاماژور ایجاد می شود.

عکس قبل و بعد تزریق چربی به واژن

دکتر مویدنیا بهترین جراح زیبایی زنان رشت متخصص تزریق چربی به واژن، کوچک کردن لابیاماژور، لابیاپلاستی، سفت کردن ناحیه تناسلی و سایر جراحی های زیبایی دستگاه تناسلی زنان است. عکسهای قبل و بعد تزریق چربی به واژن برای مشاهده در طول مشاوره حضوری شما در مطب، در دسترس است. برای برنامه ریزی یک مشاوره رایگان در مورد تزریق چربی به لابیاماژور، لطفاً با کلینیک تزریق چربی در رشت تماس بگیرید.

تزریق چربی به واژن

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *