آموزش جوانسازی پوست در ایران با ارایه بهترین متدها

آموزش-جوانسازی-پوست

 

پوست یک پوشش بسیار مهم برای بدن انسان است که مراقبت از آن کاری دائمی و همیشگی است. تمامی انسانها از گذشته تاکنون همیشه به دنبال راهکاری برای جوان تر به نظر رسیدن هستند و جوانسازی پوست اصلی ترین آنهاست. افراد باید از پوست خود مراقبت کنند زیرا این کار باعث افزایش اعتماد به نفس و نشاط آن ها خواهد شد. با این تفاسیر سوال پیش می‌آید که آیا می‌توان بدون داشتن تخصص راهی برای جوانسازی پوست پیدا کرد با ما همراه باشید تا درباره آموزش جوانسازی پوست توضیح دهیم.

 

آموزش جوانسازی پوست

 

جوانسازی پوست شامل بخشهای گوناگونی می شود و همچنین این مورد یعنی جوانسازی پوست، در تمام نقاط بدن قابل اجراست و نتیجه آن می‌تواند حذف چین و چروک ها، طراوت و تازگی پوست، حذف و رفع آکنه ها، حذف لک و جای جوش، حدف اسکار های پوستی، پرشدن و حجم گرفتن صورت و بدن و…. دانست.

 

آموزش جوانسازی پوست صورت

 

دوره آموزشی جوانسازی پوست صورت و بدن شامل بخش های مختلفی می شود. آنالیز کردن ساختمان پوست، آماده سازی پوست مراجعه کنندگان، جوانسازی و پاکسازی پوست ها، مراقبت های قبل و بعد جوانسازی و… امروز در کشور ما و در استان گیلان و شهر رشت نیز بستر مناسبی فراهم شده تا علاقه‌مندان در این حیطه بتوانند زیر نظر پزشکان و متخصصان آموزش جوانسازی پوست را دیده و مدرک معتبر نیز دریافت کنند.

آموزش-جوانسازی-پوست

دوره آموزشی جوانسازی پوست

 

وقتی افراد پا به سن می گذارند از واضح‌ترین تغییراتی که در ظاهر افراد به وجود می‌آید، به وجود آمدن چین و چروک هاست که علت آن از بین رفتن بافت چربی و خاصیت کشسانی پوست می باشد. اما نگران نباشید خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی روش های بسیاری جهت درمان پیری پوست به وجود آمده است. یکی از این روش‌ها لیزر فرکشنال co۲ می باشد که با استفاده از آن می توان به تولید کلاژن در لایه های درونی و بیرونی پوست و جوانسازی پوست پرداخت. خوشبختانه در کشور ما علاوه بر اینکه پزشکان این کار را انجام می‌دهند و شرایط بسیار مناسبی را فراهم کرده‌اند تا افراد علاقه‌مند دوره های آموزشی جوانسازی صورت را به طور معتبر آموزش دیده و به کار برند.

 دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان در رشت  ،بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی خدماتی از جمله زایمان طبیعی ، زایمان سزارین ، جراحی زیبایی دارد. برای مشاوره و نوبت با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

 

از چه سنی جوانسازی پوست می توان انجام داد؟

 

ظهور نشانه های افزایش سن، در هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت است. برخی از انسانها ممکن است در ۲۵ سالگی با آن مواجه شوند، برخی ۳۵ سالگی و آن هم به دلیل تفاوت نوع پوست و عواملی است که با آن سر و کار دارند. چین و چروک، افتادگی پوست، از بین رفتن حالت کشسانی پوست، لکه ها و … از نشانه‌های پیری پوست هستند که عوامل مختلفی می‌تواند در آن تاثیرگذار باشد. عواملی مانند: اشعه ماورای بنفش، استرس، مشکلات عصبی، آب و هوای خشک، بیماری‌های عفونی درونی، عدم مراقبت از پوست، استفاده از لوازم آرایشی نامناسب و….

 

سخن پایانی

 

دکتر نفیسه مویدنیا، جراح و متخصص زنان در رشت، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی جوانسازی پوست و اعطای مدرک معتبر کرده است. در این دوره‌ها می‌توانید با روش‌های پیشگیرانه از پیری پوست،  روشهای جوانسازی پوست بدن و صورت و همچنین طریقه ی انجام آنها آشنا شوید.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
1 دیدگاه
  • باسلام.آیا در آموزشهاتون p.r.p گنجانده شده؟ مدت زمان دوره و هزینه مربوطه رو هم بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *